E-mail helpdesk@foozos.hr
Cara Hadrijana 1031000 Osijek
Ova znanstvena monografija donosi nove znanstvene spoznaje te kritičku analizu brojnih teorijskih rasprava o položaju i odnosu učenika i učitelja u nastavi te kao takva predstavlja originalan znanstveni rad iz područja didaktike i školske pedagogije.
Monografija je namijenjena ponajprije učiteljima, ali i svim ostalim pedagoškim djelatnicima u hrvatskom obrazovnom sustavu, kao i studentima fakulteta inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika. Ova knjiga im može pomoći u iscrpnijem analiziranju kulture nastave u Hrvatskoj, kao i u donošenju odluka glede uloga koju učenici i učitelji grade oslanjajući se na potrebne kompetencije.
Autor/i: Peko, Anđelka; Varga, Rahaela; Mlinarević, Vesnica; Lukaš, Mirko; Munjiza, Emerik
Izdavač: Učiteljski fakultet u Osijeku
Godina izdanja: 2014.
Broj stranica: 241
ISBN: 978-953-6965-38-0