Kurikulum nastave glazbene kulture i kompetencije učitelja za poučavanje glazbe

Povijesnim, komparativnim i empirijskim pristupom u knjizi se prikazuje kakvi su rezultati razvoja osnovne škole kad je riječ o glazbenom obrazovanju i o razvoju nastave glazbene kulture na primarnom stupnju školovanja, odnosno, u kojem bi se smjeru trebao nastaviti daljnji razvoj nastave glazbe u budućnosti.

Sales price 9,06 €
Price / kg:
€1.2
Description

Povijesnim, komparativnim i empirijskim pristupom u knjizi se prikazuje kakvi su rezultati razvoja osnovne škole kad je riječ o glazbenom obrazovanju i o razvoju nastave glazbene kulture na primarnom stupnju školovanja, odnosno, u kojem bi se smjeru trebao nastaviti daljnji razvoj nastave glazbe u budućnosti. Prikazano je i koja su obilježja učenja i poučavanja u nastavi glazbe, kako se do sada organizirala nastava glazbene kulture kod nas i u svijetu, s kojim su se sve problemima susretali učitelji u vođenju te nastave te koji su postojeći načini kreiranja kurikuluma glazbene kulture u drugim europskim zemljama. Prikazano je i istraživanje u kojemu su sudionici bili učitelji primarnoga odgoja i obrazovanja te njihovi učenici.

Namjera je bila utvrditi koja su bitna obilježja nastave glazbene kulture, kako učitelji procjenjuju vlastite kompetencije za poučavanje glazbe te kakve su mogućnosti za unapređenje glazbene nastave na primarnom stupnju obrazovanja.

 

Autor/i: Svalina, Vesna

Izdavač: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Godina izdanja: 2015.

Broj stranica: 272

ISBN: 978-953-6965-41-0