E-mail helpdesk@foozos.hr
Cara Hadrijana 1031000 Osijek
Vrijeme susreta različitih kultura obilježeno je često nedostatkom razumijevanja uslijed raznolikosti kulturnih, nacionalnih, vjerskih, ekonomskih i političkih vrijednosti. Razvoj interkulturalnih kompetencija osjetljiv je i cjeloživotan proces. Značajnu ulogu u tom procesu imaju dječji vrtići, škole i fakulteti koji odgajaju i obrazuju buduće odgojitelje i učitelje – glavne promicatelje, pokretače i medijatore u sjecanju interkulturalnih sadržaja i vrednota.
Zbornik Položaj Roma u odgoju i obrazovanju sadrži radove, teorijske analize, rezultate istraživanja i primjere dobre prakse kroz koje su se u konstruktivnoj raspravi donijeli vrijedni zaključci, poput: školu valja shvaćati kao interkulturalnu zajednicu, a u okviru nje, naučiti učenike osnovnom umijeću uspješnog interkulturalizma: prvo slušati pa tek onda govoriti ; zalagati se za utemeljenje različitih modela odgoja i obrazovanja za Rome, budući da se standardni modeli često pokazuju nedostatnima s obzirom na specifičnosti romske populacije ; nakon provođenja projekata, valja ustrajati na osnaživanju interkulturalnih kompetencija, a posebice kompetencija za rad s romskom djecom i brojne druge.
Urednik/ci: Mlinarević, Vesnica; Brust Nemet, Maja; Bushati, Jozef
Izdavač: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Godina izdanja: 2015.
Broj stranica: 596
ISBN: 978-953-6965-42-7