E-mail helpdesk@foozos.hr
Cara Hadrijana 1031000 Osijek
Disleksija i disgrafija: određenja, pristupi i smjernice knjiga je koja je proizašla iz zajedničkog bavljenja tim dvama jezičnim pojavama. Nastala je kao posljedica uočavanja sve češćih disleksičnih i disgrafičnih jezičnih ponašanja djece mlađe školske dobi te kao reakcije na predmnijevanu (a ovdje i empirijski dokazanu) nedovoljnu educiranost/informiranost stručnog kadra u odgojno-obrazovnim ustanovama o teškoćama koje se (sve češće) javljaju pri ovladavanja dvjema iznimno složenim te istovremeno iznimno važnim jezičnim djelatnostima – čitanjem i pisanjem.
U priručniku autori navode pojmove disleksije i disgrafije te daju njihov pregled u međunarodnim klasifikacijama, kao i dokumentima koji ih određuju. U djelu je razvidan osim teorijskog i praktičan dio u kojem autori istražuju odnos sudionika odgojno-obrazovnog procesa prema fenomenima disleksije i disgrafije. Priručnik ima i dijelom popularan karakter jer progovara o važnom i sve više prisutnim fenomenu u odgojno-obrazovnoj svakodnevnici koji svakako zaslužuje pridanu mu pozornost u smislu destigmatizacije i demistifikacije.
Autori/i: Berbić, Kolar Emina; Gligorić, Igor Marko; Zečević, Marta
Izdavač: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Godina izdanja: 2018.
Broj stranica: 121
ISBN: 978-953-6965-63-2