Voditeljica Odsjeka:
Ime i prezime |
dr. sc. Ivana Marinić |
Zvanje |
Docentica |
|
|
Broj ureda |
46 |
Istraživački interesi |
figurativni jezik i misao; usvajanje engleskog kao stranog jezika |
|
Predaje engleski kao strani jezik na studiju Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i Učiteljskom studiju te predmete na Modulu C Učiteljskog studija (učitelji s dodatnom izobrazbom za poučavanje engleskog jezika). U istraživačkom radu bavi se figurativnim jezikom i poučavanjem govora i izgovora u ranom učenju engleskog kao stranog jezika. Sudjeluje na međunarodnim i domaćim znanstvenim i stručnim skupovima iz područja lingvistike te objavljuje radove iz navedenih područja u domaćim i stranim publikacijama. Članica je Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL) i Hrvatskog udruženja profesora engleskoga jezika (HUPE). Povezuje znanost s praksom kroz seminare i radionice za učitelje osnovnih i srednjih škola i izradu digitalnih materijala za poučavanje engleskog jezika. Jedna je od autorica udžbenika Footsteps 1 – 4, udžbenika za engleski jezik u osnovnoj školi od pete do osme godine učenja. Suradnica je Časopisa za kulturu i društvo Nemo gdje objavljuje prijevode ulomaka djela domaćih i stranih autora. Deset godina radila je u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku (1998. – 2008.) kao nastavnica engleskog jezika. Tijekom tog razdoblja sudjeluje u projektu OECD čiji je cilj uvođenje novih praksi u radu s djecom s posebnim potrebama, u koautorstvu objavljuje priručnik Posebno dijete, obrazuje se u području dramske pedagogije i piše dramske tekstove za djecu i mlade. Tri dramska teksta objavljena su u seriji udžbenika Snaga riječi (Školska knjiga). Od rane mladosti bavi se pjevanjem a cappella, prvo u HPD-u Lipa (20 godina), a zatim sudjeluje u osnivanju a cappella sastav Akvarel te udrugu Akvarel čija je predsjednica od 2012. do 2020. godine. Tijekom tog razdoblja Akvarel bilježi brojne suradnje i nastupe i izdaje dva samostalna nosača zvuka.
|
Popis publikacija (poveznica na CROSBI) |
Članovi Odsjeka:
Ime i prezime |
dr. sc. Mirna Erk |
Zvanje |
Docentica |
|
|
Broj ureda |
61 |
Istraživački interesi |
Ovladavanje inim jezicima, socio-kognitivna teorija OVIJ-a, faktor dobi, jezični unos i interakcija. |
|
Mirna Erk u Osijeku je 1995. godine završila studij engleskog i njemačkog jezika i književnosti (Pedagoški fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku). Od 1999. godine radi na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku (prethodno Visokoj učiteljskoj školi u Osijeku, odnosno Učiteljskom fakultetu u Osijeku). Na Sveučilištu u Zagrebu, Filozofskom fakultetu u Zagrebu, doktorirala je 2013. godine. Do 2020. godine radila je na mjestu više predavačice te je bila usmjerena na stručni rad i aktivnosti objavljivanja stručnih radova, izlaganja na stručnim skupovima i aktivima za nastavnike stranih jezika, vođenje radionica za nastavnike stranih jezika, organizacije ljetnih škola i predavanja domaćih i stranih izlagača (u okvirima djelovanja osječke podružnice Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika). Od listopada 2020. godine u znanstveno-nastavnom je zvanju te je sada većinom usmjerena na znanstveni rad. Na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku vodi kolegije Teorije učenja i usvajanja jezika, Rano poučavanje engleskog jezika, Metodičke vježbe engleskog jezika, također i kolegije engleskog jezika kao jezika struke. Pod njenim mentorstvom izrađeno je 15 diplomskih radova. Do sada je sudjelovala u četiri projekta, od čega su dva bila međunarodna znanstveno-istraživačka projekta. Izlagala je na tridesetak međunarodnih skupova, tri puta kao pozvani predavač. Objavljuje znanstvene, pregledne i stručne radove o temama povezanim s ulogom dobi u procesu ovladavanja stranim jezikom i uvjetima u kojima se ovladava engleskim jezikom u RH, s naglaskom na vanjske čimbenike stranojezičnog razvoja. |
Popis publikacija (poveznica na CROSBI) |