13. travnja 2022. održana je znanstvena konferencija o položaju nacionalnih manjina povodom osnivanja Zavoda za nacionalne manjine pri Fakultetu za kulturološke znanosti, obrazovanje i regionalni razvoj iz Szekszárda, Sveučilište u Pečuhu. Svečanosti otvaranja Zavoda prisustvovala je i prodekanica za nastavu Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti prof. dr. sc. Emina Berbić Kolar s izlaganjem O društvenoj ulozi Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti i položaju studenata pripadnika nacionalnih manjina.
Skupu se obratio dekan Fakulteta prof. dr. sc. Szécsi Gabor te voditelj novoosnovanoga Zavoda prof. dr. sc. János Gyurok (Ivica Đurok). Svečanosti otvorenja Zavoda nazočili su i nekadašnji predsjednik Republike Hrvatske Stjepan Mesić, ustavni sudac dr. sc. Mato Arlović, veleposlanik Republike Hrvatske u Mađarskoj dr. sc. Mladen Andrlić te ravnatelj Društva Crvenog križa Osječko-baranjske županije Marko Đukić, kao i mnogi drugi uglednici i znanstvenici. Skup je bio prilika za unaprjeđivanje suradnje između dvaju srodnih fakulteta, Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti iz Osijeka i Fakulteta za kulturološke znanosti, obrazovanje i regionalni razvoj iz Szekszárda. Dogovoreni su zajednički projekti, konferencije i drugi oblici suradnje na svim razinama (studentska i nastavnička mobilnost, zajedničke prijave na natječaje, edukcije i radionice).
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti i ove godine, 7. i 8. listopada 2022., organizira znanstveni skup Dani doktoranada: Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja.
Skup se organizira radi ostvarivanja dvostrukog cilja - razmjene teorijskih spoznaja o obrazovanju iz perspektiva raznih znanosti te poticanja razvoja partnerskih odnosa među doktorandima iz područja društvenih, humanističkih i interdisciplinarnih područja znanosti.
Planirano je održavanje Skupa u prostorijama Fakulteta - isključivo za izlagače, dok će sudionici bez izlaganja moći sudjelovati online u stvarnom vremenu.
Više informacija o skupu zainteresiranim doktorandima, kao i prijavni obrasci za sudjelovanje, dostupni su na mrežnoj stranici skupa: https://foozos-pero.weebly.com/
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti - Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Đakovu i Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku te Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku organizirali su međunarodni znanstveni skup „S guslama kroz gromovni vijek“ – Novi pristup životu i kulturnom djelovanju fra Grge Martića (24. 1. 1822. – 30. 8. 1905.) o 200. godini njegova rođenja. Skup je održan u Središnjoj biskupijskoj i fakultetskoj knjižnici u Đakovu 8. travnja 2022.
Međunarodni znanstveni skup otvorio je prof. dr. sc. Pero Aračić, upravitelj Zavoda u Đakovu. Pozdravne govore uputili su pomoćni biskup Ivan Ćurić, akademkinja Vlasta Piližota, voditeljica i upraviteljica Zavoda HAZU u Osijeku te prof. dr. sc. Damir Matanović, dekan Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku.
Na znanstvenom skupu sudjelovalo je deset izlagača s osam izlaganja: „Bosna sredinom 19. st. u djelima fra Grge Martića“ prof. dr. sc. Damira Matanovića, „Prigodnice fra Grge Martića biskupu Josipu Jurju Stroaamayeru” prof. dr. sc. Ružice Pšihistal, „O jeziku Zapamćenja fra Grge Martića“ prof. dr. sc. Emine Berbić Kolar, „Leksičke osobitosti Martićevih Zapamćenja“ dr. sc. Marijane Galić, „Narodne pjesme bosanske i hercegovačke fra Ivana Jukića i Ljubomira Hercegovca (fra Grge Martića)“ prof. dr. sc. Milice Lukić, „Fra Grgo Martić kao referencijalni lik u tekstovima Silvija Strahimira Kranjčevića i Ive Andrića“ Mirka Ćurića, prof., „Pisma fra Grge Martića u arhivu obitelji Brlića“ dr. sc. Mate Artukovića i Ivana Stipića, prof. te „Bibliografski pregled tiskanih djela i rukopisa fra Grge Martića te radova o njegovu životu i djelu“ Ankice Landeke, dipl. teol. i Tihonije Zovko, dipl. teol.
Budući da je 8. travnja bio smrtni dan pokojnoga biskupa J. J. Strossmayera, nakon radnoga dijela međunarodnoga znanstvenoga skupa, izlagači i gosti uputili su se na Strossmayerov grob na koji su položili cvijeće i izmolili zadušne molitve.
Objavljene su nove preporuke HZJZ-a vezano uz ukidanje dosadašnjih epidemioloških mjera i preporuka u odgojno-obrazovnim ustanovama tijekom COVID-19 pandemije
Svakodnevno primjereno čišćenje prostorija (kao prije pandemije)
Redovito i pravilno pranje ruku
Prostor u kojemu se boravi provjetravati više puta dnevno
Organizacijski odbor 9. međunarodne konferencije VODA ZA SVE 2022.objavljuje
Natječaj za dodjelu Nagrade za najbolji studentski rad na temu Svjetskog dana voda
Organizacijski odbor Međunarodne konferencije VODA ZA SVE od 2011. godine, u suradnji sa srodnim sveučilišnim sastavnicama i gospodarskim subjektima, organizira Međunarodnu konferenciju VODA ZA SVE u cilju obilježavanja Svjetskog dana voda te okupljanja i razmjene iskustava znanstvenika i stručnjaka koji se u svom radu bave problematikom zaštite i očuvanja vodnog bogatstva, preradom i pročišćavanjem vode te drugim aspektima povezanosti vode i čovjeka.
Pozivamo studentice i studente Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku da nam se pridruže obilježavanju Svjetskog dana voda 2022. godine prijavom svojih seminarskih radova na ovaj natječaj.
Druga faza programa e-Škole obuhvatit će nekoliko istraživanja. Kao i u pilot-projektu, Centar za primijenjenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci nastavit će s istraživanjem utjecaja projektnih aktivnosti na obrazovni sustav te njegove sudionike.
Tri temeljne svrhe ovog znanstvenog istraživanja su znanstvenim pristupom istražiti učinak programa e-Škole na odabrane populacije u obrazovnom sustavu RH, specifično na:
• digitalne kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i ravnatelja škola
• stavove i iskustva odgojno-obrazovnog osoblja, ravnatelja škola, administrativnog osoblja škola, stručnjaka za tehničku podršku i roditelja
Ujedno će se istražiti učinak programa e-Škole na škole kao organizacije, odnosno na promjene u procesu učenja i poučavanja i procesu upravljanja školom te u IKT kulturi u školi. Na temelju svih rezultata istraživanja izradit će se strateške i operativne preporuke za planiranje mjera održivosti i za planiranje budućih projekata informatizacije hrvatskog obrazovnog sustava.
U istraživanje se planira uključiti sudionike iz ukupno 367 škola, odnosno iz 150 škola iz pilot-projekta, 207 škola koje su prošle postupak vanjskog vrednovanja digitalne zrelosti i 10 centara za odgoj i obrazovanje. Od ukupno 357 škola (ne uključujući centre za odgoj i obrazovanje), osnovnih škola je ukupno 242, dok je srednjih škola 115.
Drugo znanstveno istraživanje CARNET će provesti u suradnji s WYG Savjetovanjem d.o.o. Cilj istraživanja je utvrditi uspješnost predloženih modela korištenja IKT-a u ostvarivanju ishoda učenja ispitivanjem percepcije učitelja/nastavnika i učenika koji će sudjelovati u procesu eksperimentalne primjene modela korištenja IKT-a u učenju i poučavanju.
Istraživanje je orijentirano na primjenu digitalne tehnologije u nastavi Hrvatskoga jezika u 7. i 8. razredu te će stoga ispitanici biti nastavnici Hrvatskog jezika iz 29 škola koje su obuhvaćene ovim istraživanje, kao i njihovi učenici.
Tim stručnjaka, kojeg čine prof.dr.sc. Ivana Batarelo Kokić, izv.prof.dr.sc. Snježana Dubovicki, dr.sc. Slavica Šimić Šašić i doc.dr.sc. Tomislav Topolovčan, će kroz niz radionica tijekom ožujka metodički pripremiti nastavnike za provedbu eksperimentalnih modela korištenja IKT-a u učenju i poučavanju.
Festival znanosti je manifestacija kojoj je cilj približiti znanost javnosti, odnosno informirati javnost o aktivnostima i rezultatima u području znanosti, poboljšati javnu percepciju znanstvenika te motivirati mlade ljude za istraživanje i stjecanje novih znanja.
Glavna tema ovogodišnjeg festivala je ŽIVOT. Tema koja je dovoljno široka kako bi, kao i uvijek, omogućila kreiranje raznolikog, zanimljivog i zabavnog programa namijenjenog široj publici.
Veleposlanstvo Francuske Republike u Republici Hrvatskoj, u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske i Agencijom za mobilnost i programe Europske Unije, poziva na podnošenje prijava za stipendije Vlade Francuske Republike u akademskoj godini 2022/2023.
14. ožujka 2022. održana je završna konferencija HKO projekta Inoviranje programa učiteljskih i odgojiteljskih studija primjenom HKO-a (Inputs). Nositelj projekta bio je Učiteljski fakultet iz Zagreba, a partneri su bili: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek; Učiteljski fakultet, Rijeka; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula; Filozofski fakultet, Split i Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar. Projekt je trajao tri godine, od 22. ožujka 2019. do 16. ožujka 2022. Vrijednost projekta iznosila je 3.550.324,85 kn. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Projektom su realizirani sljedeći rezultati:
- Razvijen prijedlog standarda zanimanja: učitelj primarnog obrazovanja u skladu s HKO-om.
- Unaprijeđeni studijski programi: preddiplomski sveučilišni studij Ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, diplomski sveučilišni studij Ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, integrirani preddiplomski i diplomski Učiteljski studij.
- Razvijen program cjeloživotnoga obrazovanja: ravnatelj odgojno-obrazovnih ustanova.
- Edukacija nastavnika sa svrhom unaprjeđivanja nastavne djelatnosti u visokom obrazovanju.
Očekivani rezultati projekta usklađeni su s ključnim i strateškim dokumentima Republike Hrvatske i Europske unije. Projektom se izravno doprinosi ostvarivanju ciljeva Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (2014). Završnom konferencijom dan je pregled svih aktivnosti odrađenih u posljednje tri godine.
Web-stranica Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Osijek koristi kolačiće (cookies) radi poboljšanja funkcionalnosti i vašeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s našim Uvjetima korištenja i Pravilima privatnosti.
We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Pravila privatnosti